Därför föll Christina för sin Jordan

De har av elaka tungor kallats för skönheten och odjuret, och visst, de är ett till synes ganska omaka par, men när Christina Aguilera avslöjade vad det var hon föll för hos sin make Jordan Bratman lät det såhär: "Jordan är killen som kan gå in i ett rum och verkligen få mig att le. Det var en av anledningarna till att jag förälskade mig i honom. Han utstrålar en sådan trygghet. Jordan är och förblir mitt största fan, och kommer alltid finnas där för att stötta mig. Han är en underbar man. Jag är så lycklig som har honom." Jag tror Christina och Jordan verkligen har bestämt sig och kommer hålla ihop för evigt.


Kommentarer
Postat av: Nea

Hej ! jätte bra blogg du har. Ska vi följa varandra med bloglovin ? :)

2010-06-15 @ 10:49:01
URL: http://neagris.blogg.se/
Postat av: Mallyj

Fin blogg du har, besök gärna min också och lämna en kommentar :)



Http://www.nattstad.se/mally

2010-06-15 @ 13:57:55
URL: http://www.nsttstad.se/mallyj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0